Financial Controller til Balder Danmark A/S

– vær med til at styrke økonomien i Årets Ejendomsselskab


Balder Danmark A/S er netop kåret til Årets Ejendomsselskab – og som en virksomhed i kontinuerlig positiv udvikling søger vi nu en Financial Controller, der vil være en nøglespiller i deres økonomiafdeling.


Hos Balder bliver du en del af et miljø præget af frihed under ansvar, ærlighed, højt humør, fællesskab og en stærk entreprenør-ånd. Balder  lytter til deres medarbejdere, værdsætter gode idéer – og hos dem er der ikke langt fra idé til handling.





Om rollen


Som Financial Controller bliver du en vigtig del af et team på syv medarbejdere i regnskab. Du vil få stor indflydelse på kvaliteten af økonomiske data, implementering af interne kontroller og den løbende rapportering til både den danske organisation og det svenske moderselskab.


Du får bl.a. ansvar for:

  • Kvartalsrapportering og deltagelse i koncernregnskab
  • Skatteberegninger, TP-dokumentation og rapportering
  • Selskabsselvangivelser
  • Implementering og udvikling af interne kontroller
  • Udarbejdelse af årsrapporter
  • Procesoptimering og datavalidering
  • Samarbejde med andre afdelinger om analyser og beslutningsgrundlag
  • Ad hoc-opgaver


Hvem trives hos Balder?


Vi søger dig, der trives i et energisk, positivt og uformelt miljø med sammenhold og humor.


Du er en person, der:

  • er ærlig, positiv, pålidelig og naturligt skaber tillid
  • hviler i dig selv, er nysgerrig og opsøgende
  • arbejder serviceminded – både internt og eksternt
  • er en dygtig kommunikator, som trives med en bred kontaktflade
  • er analytisk, struktureret og detaljeorienteret og evner samtidig at se helheder og forbedringsmuligheder
  • har flere års erfaring som Financial controller – gerne fra ejendomsbranchen eller beslægtede områder
  • gerne kommer med baggrund fra revision


Om Balder Danmark A/S

Siden 2015 har Balder opbygget en stærk dansk organisation i København med omkring 100 dedikerede medarbejdere og 4.500 lejemål i kvalitetsejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.


I Balder ejendomsudvikler og forvalter man egne ejendomme. De ønsker at være anerkendt for at være ordentlige og nytænkende og stræber efter at gå nye veje, når det er muligt. Man lytter til medarbejderne og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Der ikke langt fra idé til handling!


Balder tilbyder gode vilkår, fleksibilitet, en lækker frokostordning, pension, helbredssikring, fantastiske kollegaer og muligheden for faglig og personlig udvikling.


På bæredygtighed er de ambitiøse. De har bl.a. et mål om at reducere deres CO2 udledning med over 50% inden 2030 og fremme biodiversitet på deres ejendomme. Dette sker bl.a. ved tiltag som, at de sørger for at de materialer de skal skille sig af med, bliver genbrugt. Derudover arbejder de aktivt med at skabe involvering og udvikle stærke sociale bånd i deres lokalområder. Her har Balder bl.a. stået i spidsen for projekt ”Sammen om Greve” og sponsorerer Hundige Boldklub, Greve Nord og Klub Godset.


Hos Balder lægges der stor vægt på:

  • godt samarbejde og et stærkt, respektfuldt miljø
  • ærlighed, højt humør og fællesskab
  • at medarbejdere bliver hørt, og gode idéer bliver til handling
  • innovation og entreprenørånd
  • høj medarbejdertilfredshed og lav udskiftning

Du vil referere til regnskabschef Camilla Tolboe.


Balder tilbyder dig:

  • Lyse og indbydende kontorer med skøn udsigt
  • Lækker frokostordning og sundhedsforsikring
  • Gode muligheder for videreuddannelse
  • En organisation i vækst, hvor du kan være med til at præge udviklingen
  • Arbejdsplads centralt i København – 5 minutters gang fra Hovedbanegården
  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer


Læs mere om Balder Danmark A/S og deres værdier på: www.balder.dk


IT-systemer: CaseWare, Unik Bolig, Unik4.

Start: Hurtigst muligt – vi venter gerne på den rette.


Interesseret?

Jobmægleren ApS er vores rekrutteringspartner på stillingen.

Send venligst CV eller link til LinkedIn profil samt gerne et par sætninger om, hvorfor du er det rette match til stillingen til Anette Laursen hos Jobmægleren ApS på mail@jobmaegleren.dk, Tel: 70272922.

Vi har ikke behov for en ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig!




 



Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
23. september 2024
Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.
Af Anette Laursen 23. september 2024
Er du på udkig efter en arbejdsplads i et kreativt arbejdsmiljø med glade og udadvendte kolleger og kunder omkring dig? Vi søger en bogholder til de klassiske bogholderiopgaver - og til spændende ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med regnskabschefen.